söndag, januari 14, 2007

Konsten att skriva ett meningslöst blogginlägg

Det var som om luften gick ur mig lite efter att det blev klart med lägenheten.

(och den verkar inte ha kommit tillbaka för nu har jag stirrat på skärmen i flera minuter utan att veta vad jag ska skriva)

Ja ja.
Måste nog hitta en nytt jobb så fort som möjligt efter resan iaf. Jag och Gunnar har rykt ihop ett par gånger nu den senaste veckan och det känns inte som om det kommer bli lugnare iom att jag numera skriker tillbaka. Så då är det väl bättre att gå vidare så att vi iaf kan fortsätta vara brorsor.
Det var en oxå en liten del till att jag skyndade på lägenhetsköpet när jag hittade en lya jag gillade så snabbt. Att utnyttja min ganska braiga lön till att få lån och så. När det här är klart så kan jag ju hitta ett nytt jobb utan att banken kan klaga på min eventuella lägre inkomst. (var det korrekt svenska?) Den enda som kanske lider av det är ju min plånbok...men va fan...nudlar är ju förjävla gott alltså.

Och nudlarna kan ingen ta ifrån mig.
Hör ni det!?

VA?!

INGEN!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej rickard. du skriver aldrig meningslöst, okej? :)

Rickard sa...

Haha....ibland känns det så när det bara blir blaj.. Men det är bra att du tycker så. Skönt att höra. :) Vi ska boka date snart. Var beredd.

Anonym sa...

okej. alltid redo!