onsdag, maj 16, 2007

Bitter?

Nya duster på jobbet.
Sökte till en yrkesutbildning i måndags och igår skulle jag berätta det lite fint, men storebror chefen var på ett rasande humör som vanligt så i ren irritation så kom min nyhet ut med ett fräsande ljud och efterföljdes av ett "och det ska bli skööönt att slippa den här skiten..." Smart eller inte..orkar inte analysera det men stora stygga machochefen blev tydligen sårad och idag fick jag höra det med påföljande uppläxning om att jag minsann ska vara tacksam att få jobba här. Sen kom vi fram till att det nog är bäst att jag slutar när skolan börjar oavsett om jag kommer in eller inte.

Jag vet inte..jag är inte perfekt på nåt sätt men han går mig på nerverna. Och när man börjar känna avsky mot sin egen bror..då är det definitivt dags att dra vidare, för familjefridens skull så att säga. Det räcker med att en lillbror har flytt utomlands...

Dessutom känner jag att jag mest sitter och muttrar och är bitter på dagarna. Och det vill jag ju inte vara. En glad Rickard är så mycket bättre.

Äh..nu ska jag grina en stund sen ska jag gå och luncha.

Inga kommentarer: