måndag, september 03, 2007

resdags?

Jag vet inte varför men iTunes har varit väldigt snäll mig ikväll. Shuffle-funktionen har vräkt bra musik över mig. Tack, det känns fint.

Sitter och kikar på lite resor. Känner att jag behöver komma bort ett tag så funderar på att sticka iväg en vecka nångång under hösten. Allt övertidsjobbande har ju iaf gjort att jag har råd med det. Jag kan bara inte bestämma mig för vad jag vill åka... En del av mig vill bort från den annalkande kylan medan en annan inte bryr sig så mycket om det och tom kan tänka sig att sticka norrut.

Har kikat lite på Paris...och Spanien. Att det finns gott om fotomöjligheter är väl det viktigaste tror jag.

Några förslag?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lissabon kanske? Jag har alltid velat åka dit och har en guidebok som du kan få låna om du vill. :) Tror inte att det är så dyrt heller...
Eller varför inte Moskva? Jag är inte så förtjust i ryssar (fast det får man väl inte säga högt), men Moskva är nog himla vackert och spännande. Äta rödbetssoppa och dricka vodka. :)

Anonym sa...

Åh det finns massa ställen att åka till. Jag har börjat längta iväg så jag har typ massa förslag egentligen. Fast då blir det så långt så ska inte skriva alla:) Men jag har förälskat mig i Italien. Kanske bara är inbillning att det är så vackert där men iaf. Annars är ju Paris fint som du skrev. Men undvik horkvarteren:)

Anonym sa...

Äsch. Glömde skriva att det var jag:)

Rickard sa...

Tiina--> funderade lite på Lissabon faktist...ska kika lite på det. :)Moskva skulle vara rätt häftigt det med. Helt klart annorlunda. Ska kolla lite för skojs skull.

Bästis---> Men det är ju horkvareren jag vill åt! :D Närå..men Italien ja..det är jag oxå lite sugen på. Det blir svårt det här... ;)

sandra hansson sa...

om du redan har fått ner det till paris eller spanien (=barcelona) har du fotomöjligheterna på det torra. go for it.

min shuffle har också varit snäll på sistone, kanske är någon ny smart funktion som kommit med i någon uppdatering. jag hoppas den heter "the inside of your brain and your unsaid needs in music-function". eller något.