söndag, augusti 02, 2009

mars anropar

egentligen så skulle jag skriva att det är en sådan där dag när inget blir gjort, när jag bara sitter och glor och hittar på ursäkter. istället för att jobba på min inbjudan till utställningen och bygga hemsida så har jag:

-varit på toaletten 3 gånger.
-haft en längre sms-konversation.
-ätit både frukost och lunch. och ett ganska stort äpple.
-tittat på regnet genom fönstret.
-tittat/lyssnat på en mina Alanis-dvder.
-uppdaterat en Alanis-artikel på Wikipedia.
-sorterat filer i datorn.

men så kommer jag på att jag ofta har såna dagar. det är ju inte en sådan dag just idag. det är en i mängden av dagar där inget blir gjort.

så egentligen ska jag ju inte skriva här och gnälla om saken.

men för att inte det här inlägget ska vara helt bortkastat och meningslöst så kan jag passa på att meddela att den här bloggen snart kommer att gå i graven, för att återuppstå i ny form på min nya hemsida. där kommer den få en konstinrikting där jag publicerar pågående konstprojekt, sånt jag inspireras av och annat som har med mitt konstnärsliv att göra. vid sidan om den så kommer jag att ha en blogg för privata tankar och funderingar men den blir än så länge hemlig så att jag kan skriva där utan att känna att fel öga läser det jag skriver. jag bär på många hemligheter(andras egentligen) och någonstans måste jag få utlopp för det. sen kommer jag lätta på sekretessen allteftersom. om någon fortfarande vill läsa vill säga.

tja. det var väl det.

och kom ihåg! I come in peace!

hej då, jordbor.

Inga kommentarer: