onsdag, april 20, 2011

ett envist litet moln

allting är väldigt bra just nu med alla roligheter att se fram emot. men lite grumlat blir det av det mörka lilla moln som ligger mitt på min himmel just nu. min hals är lite jobbig nämligen och jag är lite nervös att den ska förstöra allt roligt för mig. att den ska hindra mig från att fortsätta min fina träning som har blivit så viktig för mig, och att det då i längden på något sätt ska hindra mig att springa i första hand postmilen, och i andra hand, stockholm marathon. det skulle kännas så surt, att efter all träning och efter att ha sett fram emot det så länge, behöva avstå från de där 4,2 milen som jag så gärna vill avverka. Jag har sett fram emot det så mycket. Tänk om ett envist litet halsvirus hindrar mig nu...när det är så nära....¨

Men jag ska kämpa emot. Med vila och te ska den lilla bacillen/viruset besegras...så är det bara.

Inga kommentarer: